Profil Koszyk
Koszyk
Twój koszyk jest pusty.

 FAQ - Pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Przed wysłaniem pytania przeczytaj pytania w tej sekcji, możliwe, że ktoś przed Tobą zadał to samo pytanie i możesz znaleźć odpowiedź na swoje pytanie tutaj i zaoszczędzić sobie i nam czasu. Dziękujemy Armyshop MILITARY RANGE.

  1. Nie mogę znaleźć przedmiotów, których szukam w sklepie Army.
  2. Czy muszę się zarejestrować?
  3. Dokonałem płatności przelewem bankowym. Jak powinienem postąpić?
  4. Czy możliwe jest uzyskanie rabatu?
  5. Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
  6. Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie jest przetwarzane?
  7. Czy można śledzić dostawę mojej przesyłki?
  8. Jak długo mogę oczekiwać na przesyłkę?
  9. Czy można odebrać zamówienie osobiście?
  10. Nie udało mi się odebrać zamówienia. Czy można je wysłać ponownie?
  11. Czy mogę złożyć zamówienie osobiście w sklepie?
  12. Zamówiony rozmiar nie pasuje. Czy mogę go wymienić?
  13. Nie otrzymałem instrukcji.
  14. Jak powinienem postąpić z moją skargą?
  15. Przeszkadzają mi wiadomości reklamowe. Czy mogę je anulować?
  16. Nie znalazłem tutaj odpowiedzi na moje pytanie.

1.Nie mogę znaleźć żadnych przedmiotów w waszym sklepie Army, które widziałem u znajomego lub w katalogu. Czy można je u was zamówić?

W większości przypadków jest to możliwe, współpracujemy z firmami z całego świata. Jeśli znalazłeś produkt w naszym katalogu lub katalogu producenta, który przeglądałeś online lub po pobraniu pliku pdf, nie będzie problemu z zamówieniem produktu, jeśli jest on w magazynie u producenta. Oczywiście może się zdarzyć, że jest on obecnie niedostępny lub anulowany. Cenę można znaleźć na portalu magazynowym naszego sklepu wojskowego https://militaryrange.pl/

nahoru ⬆

2.Czy muszę się rejestrować, jeśli chcę kupić towary w waszym sklepie wojskowym?

Nie, naprawdę nie musisz, po prostu przejdź do kasy po dodaniu produktów do koszyka i postępuj zgodnie z instrukcjami. Zalecamy rejestrację, która przyniesie wiele korzyści. Możesz edytować swoje informacje, śledzić historię lub aktualny status swoich zamówień, przygotowujemy system bonusów i wiele innych korzyści.

nahoru ⬆

3.Skonfigurowałem przelew bankowy. Jak powinienem postąpić?

Poczekaj, aż wyślemy Ci fakturę.

nahoru ⬆

4.Czy można uzyskać zniżkę w sklepie wojskowym?

Jeśli Twoje zamówienie przekroczy 500 PLN, otrzymasz BEZPŁATNĄ wysyłkę (nie dotyczy to produktów o niestandardowych rozmiarach lub wadze oraz przesyłek poza Republikę Czeską).

Jeśli jesteś naszym zarejestrowanym stałym klientem, możliwe jest ustalenie rabatu indywidualnie lub dla większych jednorazowych zamówień. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami pod tym adresem e-mail info@militaryrange.pl 

nahoru ⬆

5.Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało spakowane i jest gotowe do wysyłki, można je bezpłatnie zmienić. Wystarczy poinformować nas telefonicznie lub e-mailem, jakie produkty chcesz dodać, usunąć lub zmienić ich rozmiar.
Jeśli chcesz połączyć nowe zamówienie z poprzednim lub niedostarczonym zamówieniem, podaj numer poprzedniego zamówienia w uwagach. Jeśli nie poinformujesz nas o tym, możliwe, że w zalewie zamówień dział wysyłki nie zauważy Twoich dwóch zamówień i zostaną wysłane dwie przesyłki i niepotrzebnie zapłacisz dwie kwoty za wysyłkę.

nahoru ⬆

6.Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie jest przetwarzane?

Możesz śledzić status swojego zamówienia, logując się do sklepu internetowego armii w przeglądzie zamówień, a my wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją za każdym razem, gdy nastąpi zmiana w Twoim zamówieniu.

nahoru ⬆

7.Czy można śledzić przesyłkę?

W wiadomości e-mail z informacjami lub w podsumowaniu zamówienia podany jest numer przesyłki. Odwiedź stronę internetową zamówionego kuriera i wprowadź przypisany kod śledzenia.

nahoru ⬆

8.Jak długo mogę oczekiwać przesyłki?

Jeśli wszystko jest w magazynie, a przesyłka została przekazana przewoźnikowi, paczka jest zwykle dostarczana w ciągu następnego dnia (dotyczy tylko Republiki Czeskiej).
Jeśli towary nie są obecnie w naszym magazynie, towary są zwykle magazynowane w ciągu 2-10 dni roboczych. W przypadku producentów spoza UE, takich jak CONDOR OUTDOOR, BELLEVILLE, ALTAMA, KABAR, ATLANCO, EBERLESTOCK , czas magazynowania wynosi 10-20 dni roboczych.

nahoru ⬆

9.Czy można odebrać zamówienie osobiście w sklepie?

Jeśli Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru (otrzymałeś wiadomość e-mail z informacją), możesz przyjść do sklepu wybranego podczas składania zamówienia.

nahoru ⬆

10.Nie miałem okazji odebrać paczki. Czy możliwe jest jej ponowne wysłanie?

Tak, może się to zdarzyć. W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy, a my wyślemy przesyłkę ponownie. Jeśli zdarzy się to po raz drugi, zostaniesz obciążony dodatkową opłatą pocztową w tej samej wysokości, co pierwsze zamówienie.

nahoru ⬆

11.Czy mogę zamówić towar osobiście w sklepie?

Tak, jest to również możliwe. W naszych sklepach w Litvínovie, Teplicach lub Ústí nad Labem można złożyć zamówienie u sprzedawcy. Jest to wygodne, ponieważ towary zostaną zamówione w pierwszej kolejności, więc nie może się zdarzyć, że towary zostaną wyprzedane przed ponowną wizytą w naszym sklepie wojskowym.

nahoru ⬆

12.Nie pasuje do zamówionego rozmiaru. Czy mogę wymienić produkt?

Oczywiście, wymiana jest możliwa. Prosimy o przesłanie towaru, który nie pasuje, w oryginalnym stanie, wraz z opakowaniem, dowolną firmą kurierską z dostawą na adres MILITARY RANGE s.r.o., Celní 3369, 415 01 Teplice (nigdy za pobraniem lub z dostawą do magazynu), wraz z kopią faktury i załączoną informacją, na jaki rozmiar (większy, mniejszy itp.) chcesz wymienić towar. Gdy paczka dotrze do naszego biura, wymiana zostanie dokonana. Nie pobieramy opłat pocztowych ani żadnych innych opłat za pierwszą wymianę. Kolejne wymiany będą wiązały się z dodatkową opłatą za wysyłkę w tej samej wysokości, co pierwsze zamówienie.

nahoru ⬆

13.Nie dostałem od ciebie instrukcji obsługi.

Tak, to się może zdarzyć, jesteśmy tylko ludźmi. Jeśli tak się stało, napisz do nas e-mail, a my niezwłocznie wyślemy Ci go pocztą, e-mailem lub faksem.
Dotyczy to tylko nowych towarów, a nie używanych lub wycofanych z wyprzedaży wojskowych.

nahoru ⬆

14.Jak należy postępować w przypadku reklamacji?

Warunki składania reklamacji w naszym sklepie internetowym można znaleźć w naszym Regulaminie zakupów.

nahoru ⬆

15.Irytują mnie wiadomości reklamowe. Czy mogę je anulować?

Tak, oczywiście, że możesz, po prostu wyślij swoją prośbę na adres webmaster@militaryrange.com.

nahoru ⬆

16.Nie znalazłem tutaj odpowiedzi na moje pytanie.

Jeśli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, wyślij nam wiadomość e-mail lub zadzwoń do nas. Prosimy o użycie właściwego kontaktu, co przyspieszy odpowiedź na Twoje zapytanie.

Informacje o produkcie: info@militaryrange.pl

Informacje dotyczące zamawiania: objednavky@militaryrange.com

Informacje o sprzedaży hurtowej: lenka.zakova@militaryrange.com

nahoru ⬆

Ładowanie...